Selamm kızlar,
Hep ben okuyordum şimdi sıra bende. 22.11.22 de planlanan doğum için hazırlıklarımızı tamamlayıp beklerken benim sıpaların da kendine göre planı varmış.
Son kontrolümüze kadar bebeklerin arasında 50/100 gr fark vardı ve 37+3 te doğacaklardı. Planlanan doğumdan 1 hafta önce pazar günü evimde otururken karnımda ufak bir sancı başladı ve git gide sancıların arası sıklaştı ama öyle dayanılmayacak türden bir sancı da değildi, doktoru aradım bi gel dedi meger 2 cm açılmışım sancı da ufak değilmiş 🤣🤭 (acı eşiğim yüksektir) doktor demesin mi yarın alalım kızın kafasına dokunuyorum. Onca hazırlık ve hazırlıksız yakalan biz. 🙋🏻♀️
14.11.2022 de doğdu benim sıpalar. Meger son hafta oğlan 400 gr almış kızım hiç kilo alamamış. Oğlan kızı ittirince minik kızım doğmak için mecbur hamle yaptı. 2900 oğlum 2350 kızım doğdu.
17 günlük taze anneyim. Bir tık delirmek üzereyim bazen çocuklarımı anlamakta zorlanıyorum ve üzülüyorum ama öğreneceğim zamanla 🙈 zaten erken gelip akrep burcu oldular bana inat 😅
Okuyan anne adayları sağlıcakla kavuşun 🤍💜