Strese girmektense sigara ic diyen doktorun da ben… yani ne diyeyim. Bende 1paket iciyordum hamile kalana kadar ve asla birakmak isteyen biri degilim. Agresiflestim istiyor canim ama agzima surmedim . Beynim ic diyor bazen balkonun onunden gectigimde ama bi kere icersem yinr icerim biliyorum. Ya icimizde canimiz yavrumuz olusuyor, organlari olusuyor, bizim kanimizla oksijenimizle besleniyor, rahatsiz etmeyelim onu olmazmi ☹️ bu dunyada daha guzel ne nasip eder ki rabbim, bunu nasip etmis bize en guzel sekilde bakmamiz lazim. Ne olur sıkın tutun kendinizi. Ben ictim birsey olmadi diyenlerle kendinizi kandirmayin ne olur hic belli olmaz cunku. Pff cok uzucu birsey cokk