Kızlar merhaba birçok insan tanıdım etrafımda hamileliğinde sigara içen ama çocuğuna bişey olmayan ama olan da tanıdım ben mesela 7 haftalık hamileyim bebeğimle kese orantısızlığı var bebek keseye büyük geliyor kesem büyümesee eğer bebeğimin kalbi duracak belki de eğer ben sigara içseydim hemen sigaraya bağlayıp belki yıllarca suçluluk ve vicdan azabı çekecektim içmeseydim belki bunlar olmicaktı dicektim hep
sigaradan kaynaklanır veya kaynaklanmaz bi gelişim sıkıntısı olursa bunun en ağır yükünü anneler çekecek hep bi suçlama olacak en azından bırakamıyorsanız bile günde 1 ya da 2 taneyi geçmemeli bizler anneyiz istesek yaparız :)