Umut2 cok geçmiş olsun Allah’ım tekrarını yasatmasin hiç birimize inşallah
üç buçuk ay önce kürtaj oldum dış gebelikten ama benim ic kanama olmadi,normal bi kanamam oldu o yüzden hastaneye gittim ve dış gebelik dedi doktorum hemen o gun kurtaj oldum doktorum uc ay korunmami söyledi size ne kadar korunun dedi