Umut2 beni kese yok diye kimyasal diyip eve yolladılar . Meğer varmış bebişte varmış. (tüpte )sonra kanama ağrı oldu. ben adet oluyorum sandım ağrımı ve kanamamı dikkate almadım
Tekrar gittim artık dayanamadım acıya. Gittiğim gibi iç kanamayla acil ameliyata alındım. Tek tüplüyüm.
Tek tüple gebe kaldım kızım doğdu. Sonra tekrar dış gebelik yaşadım bu sefer erken farkettik. İğne ile düşürüldü. Ve tekrar hamile kaldım bu sefer normal gebelik .
Kızım 3 yaşında, diğeri karnımda canım
Umudunu kaybetme 🧡