Merhabalar öncelikle. Tam 20 haftalığım. İki hafta sonra uçakla kısa seyahat durumum olabilir. Bildiğim kadarıyla risk grubunda değilsek bu bir sorun teşkil etmiyor fakat; gidiş dönüşü aynı gün yapacağım için tedirgin hissediyorum. Haftaya doktor randevum var ona tabiki soracağım ama bekleyemeden sizlerden de fikir almak istedim. Aynı gün içerisinde iki defa uçağa binmek durumunda kalan oldu mu hiç aranızda? Ya da bu konu hakkında bilgisi olan?