Anneolmahayali1 canım valla çok güzel kilo vermişsiniz çok iyi azim 🤗ama bana sorarsanız bir 10 kilo daha verin hamileliğiniz doğunuz yada loğusalığınız güzel geçsin 😍
Benşm arkadaşımda 99 kiloyla hamile kaldı pişman oldu sezaryan oldu çok ödem yaptı vücudu hala kilolarını vermedi(6 aylık oldu bebişi) .. oda çok mutsuz . Zaten loğusalığıda kötü geçti 😐