Asafeymeninannesi o kadar korktum ki okuduklarimdan annem zorla götürdü ve hiç bişey olmadı ilk vurulduğu gün akşam hafif ateş oldu vé çok sürmedi bikaç saat sonra ateşte düştü 2.gün olur etkisi diye korkutmaya devam ettiler 2.gün de hiç bişey olmadı 3. Günde. . Tabiki dokununca acıyor ama ne gece ağrı hissettim ne gündüz gidin vurulun korkmayın herkeste aynı olmuyor demekki ben hemşirenin vurduğunu bile hissetmedim ki ben iğneden de kan aldırmadanda korkarım ama saolsun bebeğim beni inanılmaz iğneli maratona soktu delik deşik oldum iğnelerden😊