Asafeymeninannesi su değmez diye biliyorum ben, sağlık ocağında ebe yaptı iğneyi ilk gün islatma dedi , bende sadece çok kanadı iğne tuniğin kol kısmı kan oldu hep , onunda kan sulandırıcı kullanmama bağlıyorum .Hoş hissetmedim bile üstümü değiştirince gördüm