mavininhertonuu Likayolcusu çok bir bilgim yok ama ikiz gebelikte 2 hafta önce doğum iznine çıkılıyor ya belki farkediyodur
Sena- Eliftass doğumdan sonra işyerine doğum belgesi verdiniz mi acaba bende yeni doğum yaptım şuan bişey demiyorlar