nadrun Yesmkubra ben o dönem mastıt oldum guclu cekis olsun diye hastabe tipi kiraladim 5 ay yetti , calismadigim icin eve sut birakmak zorunda kalamdigimdan benim.icin yeterli oldu
Yesmkubra Aksakal1907 çekirdeklerini azıcık suda akşamdan bekletin bir gece öyle sürün olur mu. İşe yararsa bize de haber verirsiniz ☺️
Bayancorek Hgmr19 evet elim ayağım oldu resmen 💙 can acıtmıyor acıtıyor diyenler düzgün tutmuyor bence.
Aksakal1907 @Yesmkubra suya bastım dün gece buzdolabına kaldırdım bakalım bu gece jel olacak mı haber veririm tabiki