@Edafmo yorumunuzda çok haklısınız ben 15 gün oldu doğum yapalı ve göğüs ucum yok malesef kızımda göğsümü tutamadı o yüzden silikon göğüs ucu kullanıyorum ve o da sadece ucunu tuttuğu için yara oldu ve kanamaya başladı dün 🥺 elektrikli kiwi markayı sipariş vermiştim dün zaten ve kanama olduğu için korktum emziremedim akşamdan sonra mama vermek zorunda kaldım sabaha karşı sağ göğsüm şişmiş sertleşmiş ve üstüme hep sütüm akmış kalktım şırıngayla çektirdim canım çok yandı ama 😔 sonra mecbur emzirdim o şekilde ve pompa hâlâ gelmedi umarım yarın gelir