Ben de sizin gibiyim. Bugün 8+1 olduk yarın kontrolüm var gerginlikten öleceğim. Birebir aynı şeyleri yaşıyorum. Hatta kendime kızıyorum bu sefer de kötüyü çekiyorum olmayacağı varsa da olacak benim yüzümden diyorum. Dua da ediyorum kendimi de sakinleştirmeye çalışıyorum. Bir de eşim psikolog yani ona söyledim mi hepten terapi yapar gibi giriyor lafa ona da üzülüyorum valla kısmi delilik hali gibi bir şey.