Hamisler merhaba. Bugün itibariyle 8+3 uz bebisimle çok şükür. En son kontrolüm iki hafta önceydi cumartesi günü tekrar kontrolüm var. Hamilelik belirtileri fazla yaşamıyorum çok şükür diyelim sadece bi uyku hali birde ara ara gelen kasık ağrıları var. Bu platformu çok seviyorum ama insanın başına türlü türlü şeyler geliyor herkesin hayatını okuyoruz Allah korusun bebişin kalbi durdu işte gebelik zehirlenmesi kalp atışlarında azalma felan bunları düşünmek istemiyorum ama sanırım şuan hem çok çok duygusal bir dönemdeyim hemde ister istemez korkuyorum. Hiç takıntılı bir insan değildim anlayamıyorum tabiki tevekkulum son boyutta rabbim hiç birimizin hevesini sondurmesin. Evlatlarımiza bize eşimize ve tüm müslüman alemine sağlık huzur ihsan etsin ama yine de kafama çok takıyorum keşke elimizde bı ultrason cihazı olsa da bebisi hissedemedigimiz şu dönemlerde her daim baksak nasıl olduğuna diye düşünüyorum 😱😔