prematureannesi_ Yine ayni Arçelik markasi🤣 eniştem fabrikasinda çalışıyordu üretim yerleri malzemeleri garantisi bile aynı o yüzden hiç sıkıntı cekmezsiniz. Çok büyük konfor gerçekten elektrik faturalari cok arttı diye biraz idareli aciyorum ama o bile oh be dedirtiyor hele çıkan tozu görünce aman Yarabbi bunları yutuyor muyduk diosunuz🙈