prematureannesi_ Merhaba çamaşır kurutma makinası düşünüyorum ısı pompalı , yoğuşmalı , konderseli diye ayrılıyor galiba bilenler cevaplayabilir mi birde kullanıpta memnun kalanlar hangi markayı kullandığını da yazabilir mi ?
Ezonunannesi16 prematureannesi_ canım bende Arçelik 800km var benim bildiğim kadarıyla ısı pompalılar kondenserli kurutma makinelerine göre daha verimli kurutuyor. eğer almayı düşünürsen Arçeligi öneririm
2022bebeki prematureannesi_ Grundig 9 kg lik kurutma makinesini kullaniyorum . Çok memnunum dediğiniz gibi ısı pompali a++ . Ben memnun kalinca annem ve kayinvalideye de 8 kglik olani aldik . Servisi Arçelik aynu fabrikada üretiliyor o yuzden tercih.sebebim oldu
Birannecik1301 prematureannesi_ bende 4 gün önce aldım. Şuan aktif olarak kullanıyorum. Evimde balkon olmadıgından, tamamen ihtiyaç üzerine aldık. Bosch Seri 6 modelini kullanıyoruz. Isı pompalı. Herhangi çekme küçülme yapmadı. Eğer alıcaksanız, elektrik açısından ısı pompalı düşünebilirsiniz.
prematureannesi_ 2022bebeki bugün grundig aldık bilmiyorum aynı dediğiniz hoover önermedi satıcı nem ölçer yok diye de grundıg çok iyi marka dediler bir kaç kişide siz hala memnunmusunuz
prematureannesi_ Birannecik1301 teşekkür ederim benim balkonum var da tüm tozu toplamaya başladı ilk zaman gibi değil evin içindede kurutma yapamıyorum çok tıkıyor diye
Edafmo prematureannesi_ bende almadan önce baya araştırmıştım internette mağazalarda falan ısı pompalı olanlar öneriliyor daha az enerji tükettiği ve kullanışlı olduğu için. Hoover marka aldım ben a++ ısı pompalı. Daha yeni aldım 3 4 gündür kullanıyorum ve çok çok memnunum
prematureannesi_ Edafmo hoover bende düşünüyorum kodu var mı acaba sabahtan beri detaylı araştırma yapıyorum ama sesi çok yüksek geldi birde 3 saatte kurutuyormuş arkadaşımda kullanıyor
Edafmo prematureannesi_ https://ty.gl/50466c2aye ben bunu aldım, başka kurutma makinesi hiç görmediğim için sesini karşılaştıramıyorum ama bana çok yüksek gelmedi sesi. Nem sensörü var dün benim attığım pamuklular 2.30 saat gösteriyordu program ama 1.45 de bitirdi hepsi kuruduğu için. Ben çok memnun kaldım
Gulkubra prematureannesi_ bnde hoover kullanıyorum evimde çok küçük ama ses konusunda hiç rahatsız olmadım gece çalıştırırsanız belki rahatsız eder ama gün içinde rahatsız etmedi beni dolap kuruluğu için 2.30-3 saat sürüyor ama az çamaşır olduğunda 1 saate yıkayıp kurutuyor nemli çıkıyor biraz asıyorum evin içine
prematureannesi_ Edafmo ay aynı markayı araştırıyordum bugün kafama yatmıştı ama nem sensörü yok diye Arçeliğe baktım arkadaşımın da aynı kullanıyor montajını makina üstüne mi yaptırdın acaba tek ayrı mı ?
2022bebeki prematureannesi_ Hoover in malzeme kalitesi de iyi değil çok sesli çalışıyor ve nem sensörü yok diye biz de tercih etmemiştik. Üç ailede hala çok memnunuz elektrik faturasina da aşırı yansimasi olmuyor kesinlikle. Ekonomik dolap kurulduğunda ya da pamuklu dolap kurulugunda kurutuyorum renklileri gösterdiği saatten erken bitiriyor maksimum 1.30saat . Siz kalan saate bakin ekrandan açıp bir kontrol edin ben genelde daha erken bile aliyorum sonunu beklemeden 🙈
prematureannesi_ 2022bebeki nem ölçer var içersinde birde elmas kazan filan hepsini saydı eşim dedi alalım gidelim işte güzel bende eşim böyle hemen hevesliyken arayıp durmayayım dedim 😂😂