FaDo0608 37+5 teyiiz 17 Aralık görünüyor bizimde. Hergün 7 bin adım yürüyorum, egzersiz yapıyorum, hurma yiyorum ve adaçayı içiyorum ama yalancı sancım bile yok 😂 bebek hala çok yukarıda. Kaburgalarıma çok baskı yapıyor doğurmak istiyorum 🥲 Bugün çatı muayenem var ona da gerginim bakalım ne diyecek doktorum. Gönlüm normal doğumdan yana hayırlısı olsun artık 🥹