FaDo0608 Eveet aralık anneleri, ne kadar kaldı sizin? Benim inşAllah 16 günüm kaldı oğluşuma kavuşmaya 😍🤲 Aralık ayını genel olarak severim ama artık ayrı bi anlamı var 😂 Gece Gece eşim uyandırdı ve şuan ben burdayım kendisi uyumakta 😂
Ezonunannesi16 FaDo0608 bizim tarihimiz net değil ama 2 hafta içinde gelir herhalde 🙂 bende de kaşıntı var o yüzden uyuyamadım
Byrvo FaDo0608 gece 1 den beri agri ve kasılma var hava aydınlansın hastaneye gideceğim insallah ne zaman doğuracağım derken sanırım artık doğuracağım 🥹
Elifkatt12 FaDo0608 benimde 12 Aralık🙏 tam gün yine belli değil ama ne zaman gelmek isterse tam gün belli değil ama 11 gün sonra muhtemelen Allah’ım he kese yardim etsin sağ salim hepimiz kavuşalim inşallah 🐣🙏🤍
FaDo0608 Ezonunannesi16 sağlıkla gelsin inşAllah 🤲☺️ Benimde bu bikaç gündür çok oluyo kaşıntı çok sinir bozucu 😬
Merve-2684 Ezonunannesi16 Sanki sadece bende varmış gibi psikolojim bozulmuştu 😁🙈 aşırı kaşıntım var normal mi son zamanlara yaklaştık diye mi acaba 🙄
Busra_35 Byrvo ben de aynıyım saat başı sancilardan yarı uyudum uyandım, sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲😌
Burculi_ 16 17 gün içinde kavuşcaz bizde her saat başı uyanıyorum sağa ve sola dönmekten uyuyamıyorum az kaldı günlerimiz heyecan korku endişe sevinc karışık duygulardayim😥🥰
FaDo0608 Burculi_ aynı duygular içindeyim ilk olunca bide insan bilemiyor tam olarak neyle karşılaşcağını 😅
Haticeaydin 7 gün kaldı bizimde doğuma ☺️ ama tabi bu süreçte her an olabilir 🤭 geceleri lavaboya gitmekten uyuyamıyorum. İnşallah hepimiz sağlıcakla ve bir avaz da kavuşuruz miniklerimize 🥰🤲
FaDo0608 Haticeaydin saat başı lavoboda buluyorum kendimi yastık yorganla gidip orda yatmayı düşünüyorum 😂
Heyecanli_gebe1 FaDo0608 bnm de eşim gitcek kalktım tost yaptım yumurta haşladım 🤭 o da gece bnm horlamamdan uyuyamış😂 bnm aralık sonunocak başı dedı de. Ama ben egzersIlere başalyıp doğumu öne çekmeye çalışcam😂bu arada ben de aralık doğumluyum . Eşim 2 yay burcuyla nsl baş etcek bakalım
FaDo0608 Heyecanli_gebe1 hahahah Allah şimdiden kolaylık versin o zaman eşine 😁😁 Aynen egsersiz vs ne yapabilirsen dene bakalım ne zaman doğum olacak😁
Muallimelif FaDo0608 Uygulamaya göre son 11 gün ☘️ Aralık benim için eşimin doğduğu ay olduğu için kıymetliydi, şimdi kızımda inşallh Aralıkta doğacağı için bambaşka anlamlı 🥰 Bugün kontroldeydim 1 saat aralıkla çekilen nst’ler farklı çıktı. Geceleri sürekli WC’ye kalkmaktan uyku kalitesi gittikçe bozuldu. Bakalım ne zaman gelecek miniğimiz 🥰
ecoy34 FaDo0608 son 27 gün aralık 28 görüküyor hayırlısıyla hepimiz bi avazda alalım bebislerimiz kucagimiza 🤲💙
Ezonunannesi16 Merve-2684 doktorum normal dedi ilaçla gecmiyosa yapacak başka bı şey yokmuş hamilelikten dolayı başka ilaç kullanamıyoruz tabi. Allah’tan az kaldı yoksa dayanılacak bı sey değil ya. uykusuzluk çok kötü bı de daha doğmadan uykusuz kalıyoruz 😂😂
Esmay FaDo0608 12 gun kaldi bizimde ne zaman gelmek isterse artık gun yaklaştıkça sabırsızlanıyorum salı günü kontrlm vardi sancı çıkmadı oğlum cok yukarıdaymış zaten anlıyorum cok baskı oluyor yatamıyorum 😓hayırlısını diliyorum. InsAllah sağlıcakla normal doğumla kolaylıkla alırız kucaklarimiza
Meliyyke FaDo0608 11 günümüz kaldı, 12 aralık’ta doğum… sebepsiz bir gerginim şuanda. Sezaryen olacağım biraz araştırayım dedim sanırım o gerdi beni. Bilmiyorum. Elim kolum omuzlarım uyuşuyor gibi geliyor. Evde bir sürü iş var elimi hiçbir şeye sürmedim. Belki ondan gerginimdir. Karmakarışığım şuan. 9’da da kontrolümüz var bugün. Hayırlısı bakalım 🤷♀️
tazeanneveminigi FaDo0608 bizim de son 14 gün kaldı. Dün çatı muayenesi oldum. Beni iyice mahvetti. Ağrılarım vardi simdi çok daha farklı ağrılar başladı çok zorlanıyorum hayırlısıyla olsun diyorum. Son ayima kadar çok rahat hareket ettim. Son 3 haftadir iptal durumdayim😪😪
Esmay tazeanneveminigi sağlıcakla gelsin insAllah ben daha çatı muanesi olmadım ultrason da bakip cok yukarida pskolojik yonden etkilenme diye yapmiyorum dedi doktorum ,doğumunu tetikleyenleri duydum burda . Allah yardmcimiz olsn belki onun habercisidir sennde