Bdncrr ben sıfır açılma sıfır sancıyla gitmiştim oğlumda suniyle normal doğum yaptım. Sancılara dayanamazsanız 4,5 tan sonra epidural yaptırabilirsin. Ben öyle yaptım. Ve güzel bi doğum geçirdim🙂 korkma sezeryandan da epi topu 15 dk da doğum gerçekleşiyor. Tomlam dikişlerle beraber 30 dk da odandasın. Benim eşim sağlıkçı ameliyathane de çalışıyordu gerçekten sitrese gerek yok.