40+4 le yarın sabah muhtemelen suni sancı alacağım korkuyorum tedirginim evdeki kızım da 3 yaşında depremden de ayrıca korkuyorum düzcedeyiz kafam da kırk tane şey duayla sakinleşmeye çalışıyorum ama mümkün değil ilk doğumum suni sancı ile uzun sürmüştü yine öyle olur diye korkuyorum ama bu defa bebeğim daha aşağıda bilemiyorum ne yapacağım aklım çıkıyor hayırlısıyla hepimiz yavrularımızı kolaylıkla kucağımıza alalım 🙏🏼