Devran bende cok sukur kanama olmadi bende kan pihtilasmasi var her gun cleaxen kullaniyorum gbekten...progestan 200 kese etrafinda kanama oldugu icin...evimin isleri Esim sagolsun hep destekcim mide bulantilarim da bitmek bilmez yemegimide Allah Razi olsun komsum yapiyor...Bizim malesef ailelerimiz yakinimizda degil Benim Ailem Azerbaycanda esiminki Vanda bizde Gebzede hep ortada kaldik...