02leyla valla benim bebeğim 37-38 haftada kilosu 1600 cıktı. Kafama taktım bi şey kalmamıştı doğuma da artık bol bol haşladım yedim kabak çekirdeği 3-4 paket bitiriyordum. Mideme de iyi gelmişti kabak çekirdeği bu ara da yanma vs varsa iyi geliyor. Normal beslenmeye zatwn devam ettim balık et vs. Çok şükür 3 küsür doğdu 🙏🏻