Prenses34_annesi 02leyla sade soda ılık süt ılık yoğurt yeşil elma salatalık havuç sade Falım sakız hepsini burdan bana öneri olarak yazmişlardı bende meyve çok etkili oldu
busragundogan3437 02leyla bir bardak suya karbonat çok iyi geliyor yada doktoruna danış rennei veriyor oda çok iyi geliyor
02leyla busragundogan3437 randevuma daha var. ilk gebeliğim de bir şurup kullanıyordum diye hatırlıyorum ama ismini bilmiyorum şuan kafama göre de almak istemiyorum
02leyla ParildayanYildiz bnde ilk hamileğimde bir şurup kullanıyordum diye hatırlıyorum acaba gaviscon muydu ya sanki iyi geliyordu.Randevumı bekleyeyim doktoruma sorayım
ParildayanYildiz 02leyla bu olabilir canım genelde mide sorununda gaviscon yazıyor doktorlar bende doktorumun önerisiyle aldım
02leyla Eminedilanim yaaa ama daha 26.haftadayım çok var.İkinci gebelik ilkinde böyle olduğumu hatırlamıyorum.