immos Birmeleginannesi32 sizin de çok kısa sürmemiş Allah yardımcımız olsun inşallah yarını kolayca atlatıp yavrularımıza kavuşuruz.
immos Birmeleginannesi32 ayyy çok sevindim ya nasıl oldu kaç saat sürdü acaba ? Açılma var mıydı suni sancı aldığınızda ?
Birmeleginannesi32 immos evet canım dün muayene olmuştum 2 cm idi gece kasılmadan yatamadım acile geldim 3 cm olmuştu sabah 8 e kadar kendi hafif sancılarımla 5 cm oldu sonra suni ile desteklediler 11 de kızım doğdu
Elif927 Kosoz Rabbim yar ve yardımcınız olsun sağlıkla gelsin yavrunuz sağ sağlim kavuşun 🥰🤲🏻🌷dua eder dua beklerim 🤲🏻🌷
immos Birmeleginannesi32 ayy Allah analı babalı büyütsün ya ayırmasın sizi ☺️ bende bugün muayene oldum hafif kasılmalarım var bilmiyorum ne olacak hayırlısı olsun inşallah kolay olur 🥰