Gozdeparlar Hanımlar şeker yüklemesi yaptırmak istemedim. O yüzden kan şekeri ölçen aletlerden aldim. Sabah açlık 80, tokluk 127 çıktı. Bunun değerleri ne olmalıydı aslında. Doktor söyledi ama unuttum.
Gozdeparlar abdullahmeva1 2 saat geçti öyle ölçtum. Doktor öyle dedi. 127 çıktı. Tehlikeli sınırda değilim şu anda galiba
2022bebeki Gozdeparlar 2 saat diyabet hastalarinin ölçügu saat gebelik şekeri için ilk bir saat önemli. 1.saat 140 alti 2.saat 120 alti istenen
abdullahmeva1 Gozdeparlar en sağlıklısı bir saat sonra ölçmek ama 2.saatte 120nin altında olmalı sizinki birazcık geçmiş sınırı ama diyetle halledilir benim ikinci gebeliğim ikisinde de çıktı şekerim sıkı diyetle hallediyorum şükür insüline gerek kalmadi
2022bebeki Gozdeparlar Nasıl icinize sinecekse öyle yapın endokrin uzmani ve kendi doktorumun bana söylediği bu😍
Gozdeparlar abdullahmeva1 ben bu kısmı anlamıyorum zaten. Şekerim vakitle düşüyorsa neden önlem almam gerekli.
Gozdeparlar abdullahmeva1 bir tane böyle duyduğunuz biri var mı? Cok merak ettim formda bunu sorucam. Şeker yükselmesi sonucu anı bebek düşmesi diye bi soracağım. Gercekten psikolojim artık bozuluyor. Hic aklımda olmayan şeyler sokuyorlar
Ballkusum_33 Gozdeparlar canım şeker su fazlalığına sebep oluyor su fazla olunca da erken doğum riski yüksek oluyor. Bende de vardı pazar günü 34+4 de doğum yaptım bebeğim kuvoze girdi. Dikkat edin sağlıcakla vaktinde kucağına alırsın inşallah 🤲
Gozdeparlar Ballkusum_33 peki suyunuz normal. Hala neden şeker yüklemesi veya takibi isteniyor. Standart prosedür herkesten şeker yüklemesi isteniyor bunu anlamıyorum. Veya sizde tespit ettiler bi önlem alabildiler mi en merak ettiğim konu bu
Ballkusum_33 Gozdeparlar 25-26 hafta itibariyle yükselmeye başlıyor su fazlalığı. Bende 24 te herşey normaldi şeker testi istedi yaptırmadım 26 da su fazla yapman lazım dedi yanılmıyorsam yine erteledim 28 miydi neydi riske giriyorsun yaptır dedi yaptım hemde iki defa bı 50 birde 75 şeker çıktı diyetle olması gereken seviyede tutmaya çalışıyordum bazen kaçamak oluyordu ama yükseliyordu öyle olunca bebeğin haftası öndeydi hep iri olur normal yapamazsın dedi ama haftasını doldurmadan geldi zaten ha bu arada önlem var tabi diyetle yola girmiyorsa İnsülin alan var ama siz diyetle halledersiniz değerler çok yüksek değilse
Ballkusum_33 Gozdeparlar birde inan öyle daha iyi diyet yapınca kilo almıyorsun ben sadece 5 kg aldım diyet yapmaya başlayınca kilo alımı durdu doğumdan hemen sonra tartıldım hamile kaldığım günün kilosundayim gelen 5 kg da gitti hemen
Gozdeparlar Ballkusum_33 cok tesekkur ederim aydınlattığıniz için. O zaman asıl dikkat etmem gereken zamana yeni giriyorum.
Ballkusum_33 Gozdeparlar aynen canım Allah yardımcın olsun inşallah sağlıcakla vaktinde kucağına alırsın 🤲💕