Melike_nur53 bı yarım saat önce eşimle mesajlaşıyorduk. Ne zamandır bir şey yiyemiyordum yedirmiyorlardı doğum olur diye bugün azar azar yemeni istediler canım bir şeyler istedi sana da demek istemedim 😶 diye mesaj attım annen yanındaydı kantinden alsın ya dedi ben senden istiyorum belki dedim lütfen bak dün konuştuk sabır lazım bazı şeyleri düzeltmek için dedi evet ama burdan çıktıktan sonra görüşemeyecegız farkındasın demi dedim (babam görüştürmüyor önceki yaptıklarından sonra)
Görüşmeyelim her zaman zaman verelim dedikçe sen herşeyi bozuyorsun dedi yaptığım ne var ki dedim yine sinirlendirdin beni sonra görüşürüz Dilara kendine de oğluma da iyi bak dedi ve çıktı. 5 dk olmadı kendini aradım sakinleşmiştir diye efendim dedi müsait misin dedim evet dedi napiyorsun dedim yeğenini alıp oyun alanına götürmüş sonra konuşalım ya da hiç, zaman ya zaman dedi olmayacağını bildiğin halde bunu diyorsun dedim olmasın o zaman kafamızı toplayalım sen iyileş dedi bana iyi geliyorsun o yüzden sesini duymak için aradım gel diye değil dedim ben şimdi yeğenime bakıyorum dedi yeğenine uzaktan da kontrol edebilirsin dedim Dilara diye sinirlendi yeğenine nasıl bakıyorsan oğlumuz ve benim yanımda da olabilirsin dedim ben her zmaan yanınızda yım dediğimi anlamıyorsun sadece şimdi kapatıyorum gorusuruz diyerekten kendine iyi bak dedim sende dedi ve kaoatti :'(