Kızlar önceki postumu bilenler illaki vardır eşimle konuşmuyor ailesi yüzünden ayrılık kararı almıştı eşim hiç bir sebep yokken. Dün eşimden evlilik cüzdanının fotosunu istedim acil atar mısın diye noldu falan dedi mesaj attı konuştuk yatış yapılacak vs diye. Eşim yanıma geldi başta gelmedi sonra birden mesaj attı gece 11e doğru hangi hastanedeydin diye söyledim noldu dedim cevap vermedi beni aradı hastanedeyim kaçıncı kat vs doğum hane bölümünde olduğumdan içeri almazlar bekle ben geleyim dedim bölümden çıktım ki beni bekliyor hoşgeldin dedim hoşbuldum nasılsınız dedi iyi dedim biraz da soğuk yapıyorum tabi anlasın baktım yüzük yok attım dedi yanlış da yapsa doğruyu söyler her zaman bu huyunu seviyorum. Bul bir yüzük tak dedim yüzüğün bir önemi yok insan kalbinde taşıması lazım dedi doğrudur ama o da sende yok dedim nerden biliyorsun dedi sen dedin dedim zamanla herşey yerine oturacak da dedim dedi cevap vermedim. Kapatalım bu konuyu sıkma canını dedi benim canim dün çok yandı seni aramadan önce bardağı bile tutamadım ellerim titredi dedim noldu dedi babam üstüme yürüdü sinirlendi bağırdı çağırdı dövecek oldu o sinirle ve bütün suç senin dedim pişman olmuş gibi durdu ne dedin de sinirlendi ki dedi mahkeme yok bir şey yok ayrılma yok ne dediyse ne yaptıysa yaptı ilerde evini Barkını ayırır eşyalarını alır bana da bu zaman içerisinde sevgisini değerini kıymetini verir o zaman olur dediğim için böyle oldu dedim. Zamanla olacak sen şimdi iyi değilsin yavrumuzu kendini düşün dedi düşünürüm ama yanımda olursan ruhen bedensel olarak dedim olurum dedi ama bana da hak ver zaman istiyorum sadece dedi uzun surmeycekse dedim bilmiyorum belki bir ay iki ay belki hemen dedi. Kendisinin gözlerine baktım uzun uzun o da bana baktı ben nerden o doğum gününe geldim dedi gülümseyerek. Doğum günüme gelmişti biz öyle ilk buluşmamız öyle olmuştu. Gelmeseydin dedim yo yo iyi ki de gelmişim başımın belası eksikti sen geldin işte dedi gülerek. Elimi uzattım tuttu hemen sıkı sıkı tuttu başımı omuzuna koydum geldi sarıldı omuzumu parmakları arasına aldı. İyi ki varsınız dedi. Sende iyi ki varsın iyi ki doğmuşsun dedim teşekkür ederim dedi kendisinin hâlâ doğum günüydü. Hani benim hediyem dedi al işte biziz dedim sen bana hediye almak zorundasın dedim ne istersin istediğin bir şey var mı dedi bilemiyorum sen düşün sen al dedim alırım tamam dedi gülümsedi. Bu arada meyve meyve suyu kek şu bu ister misin yediriyorlar mi dedi yok ne olur ne olmaz suyum gelir diye bir şey yedirmiyorlar bir saat önce yedirdirler o da az bir şey dedim. Söyle bak dedi tm dedim bugün ne aldın civilden dedi bende kıyafet aldım dedim mesaj geldi bana dedi evet ben verdim senin numaranı bilmen için dedim aldın mı bir şeyler oğlumuza eksik bir şeyi var mı dedi şimdilik öyle bir şeyi eksik değil zaten çok bir şey almadım gerekli olan bez ıslak mendil banyo malzemeleri bebek arabasını aldım kıyafet konusunu da halamin bebeğinin kiyafetleri arkadaşımın bebeğinin kiyafetleri bizim aldıklarımix var sadece yazlık penye vs yok dedim kışlık var da dedim iyi yapmışsın dedi bir yatak odası takımı aldım benim için çocuğumuz için dedim dolap alacak oluyordun dedi dolabı alacağım 6 bine yatak dolab komodin aynalı makyaj masası var ya geldi bir 9.500 dedim o yapılıyor şimdi en geç ayın 20 sine bile kalmaz evde olur dedim. İyi peki dedi. Eksik bir şeyi olursa söyle bak sinirden demezsin sen huyunu bilirim senin dedi tmam dedim. Var mı yaramazlık yaptığım dedi ne yok ki dedim Instagram açtığını tiktokda kızları takibe aldığını dedim umurumda değiller ki dedi bilirsin huyumu zaten dedi neyse ne çıkart sil onları dedim tmam dedi. Elimden tuttu sıkı sıkı diğer eli de karnımda erkeğim diye seviyor özledim seni sizi dedi bende biz olmayı özledim herşey senin elinde sonra benim elimde dedim tamam zamana ihtiyacımız var demiştim sana dedi. Tamam dedim ha şöyle dinle beni biraz dedi gülümseyerek sonra sizi çok seviyorum diyerekten anlimdan öptü. O an şok oldum sarıldım kendine karnım karnına değdi o anda da bizim erkek karnımı tekmelemeye başladı aslanım benim anneyi rahat bırak dedi sevdi karnımı seni görmüyordu duymuyordu sesini iyi geldi bize dedim. Bana da iyi geldi hele ki biraz ortam Durulmusken dedi. Vazgeçmeyeceğinden bırakmayacağındwn emindim dedim biliyorsun beni çünkü dedi evet dedim bende seni biliyorum dedi evet dedim sarıldık geldi her zaman burnumdan öperdi öptü bir ukte de dudağıma kondurdu çekti hemen bir şok daha yaşadım. 🥴🤦🏻♀️
Napiyorsun dedim utanarak ne var ne zmaandir görmüyorum sevmiyorum özledim dedi. Evimizi ayırıp yaşadığımızda herşey değişecek mutlu çok mutlu olacağız dedi inşallah dedim sen bu dediklerimi yap illaki olur dedim. Vs böyle konuştuk işte ay çok mutluyum ❤️😍 bunu sizinle ilk defa paylaşıyorum içinde iki üç yerde özel şeyler var ama burada hepimiz bir bayan olduğumuz için açıkça yazmak istedim. Ben bu adamı ne yapayım gelin de siz düşünün. Dünden beri de konuşmuyoruz ne aradı ne sordu. Bende kendine ulaşamadım yapmam da kendisi dünden sonra biz zahmet değişsin yani 😒 evi ayıracak mı sizce az bir zaman geçtikten sonra yoksa iyi hissetmem için mi böyle yapıyor. Ama neden bunun için yapsın ki ben kendisinin eşi ve çocuğunun annesiyim yani. Düşüncelerinizi alabilir miyim? 🤷🏻♀️😊🌹👼🏻