Ali-Kaanin-Annesi canım ben 35 3 cm açıklık vardı yatıl dedi devlet kabul etmedim eve gitttim 10 gün boyunca o açıklıkla gezdim sonra sabaha doğru sancım başaldı öğlen dayanamıayacağım noktaya gelsi hastaneye gittim hemen doğuma aldılar tam açıklık diye eğer özele gidiyorsan drekt sezeryana yönlemdirmek için açıklık olmadı benek riskte diye sezeryana alırlar 2 cm olması çok normal canm bu haftada kişiden kişiye değişir aöa keşke yatış yapmasaydın em azından sancın olsa bile evde kemdi ortamında çekip sonra dayanamayınca giderdin o kadar muayene etmezlerdi en büyük çekincem rabbim yardımcın olsun🥰🙏🏻