Sıra bana geldi çok şükür 🙏🏻🤭 38+5 günlükken kontrolümüz vardı nstde sancılarım sıklaşmıştı ve 1 cm açıklığım olduğu söylendi. Benim böbreklerimde şişme olduğu için doktorum fazla bekleyemeyiz kararını ver yarın suni sancıyla doğurtayım seni dedi. Çok zor bir karardı ama yapabilirim diyerek güven verdim kendime kabul ettim. ve eve geldik eşimle öbür gün yatışımız yapılacaktı doktorum iyi dinlenmem gerektiğini yarın 90 dakikada ter döküp yorulan futbolcular gibi olacağımı söyledi 😂 evde gram uyku girmedi gözüme son defa duşumu aldım güzelce eksiklerimi gözden geçirdim. Sabah 9 da yatışımız yapıldı. Testler falan derken saat 11.30 civarıydı suni takıldı. Tabi ilkte ben çok iyiyim ooo ben böyle olursa rahat doğururum diyorum saat 13.30 da ebe gelip açıklığıma baktı ve sadece 3 cm olmuş dedi geceyi bulur doğurman dedi çok üzüldüm geceye kadar nasıl dayanırım diye geçirdim içimden. Bir saat geçtikten sonra sancılarım iyice artmaya başladı. Ilık su tuttum belimden aşağı çok iyi geldi. Çıkmak istemiyordum sudan çıkınca sancıları karşılamak zor oluyordu. Neyse sonra saat 3 buçuk gibi ebe tekrardan baktı ve 7 cm olmuşsun harikasın dedi. Bu arada squat yürüyüş yaptım sürekli nst dışında yatmadım fazla. Yarım saat sonra sancılarım iyice artmıştı ve içimden ıkınma hissi geliyordu. Eşime ebeyi çağır dedim bebek geliyor hissediyorum çünkü dedim. Ebe geldi bi baktı tam açıksın dedi sancın durunca hemen doğumhaneye çıkacağız dedi. Tekerlekli sandalye getirdiler sancım durduğu an tekerlekli sandalyeye oturdum ve doğumhaneye çıktık. Doktorumu aradılar doktorum şok oldu resmen sakince kalın ben doğurtucam dedi 😂 ıkınmalarım iyice artmıştı ve saat 17.10 civarı falandı suyum patladı o an. Ebe çok iyi ıkınıyorsun bi 5-6 ıkınmaya bebeğin kucağında dedi. Biraz geçtikten sonra doktorumun içeriye girdiğini gördüm içim rahatladı. Doktorum gelip oturdu ve dedi ki lütfen beni dinlemeye odaklan kesi atmayacağım herşey doğal olsun istiyorum eğer beni dinleyebilirsen herşey harika olacak dedi. Tabi o an çok fazla kulak veremiyorsun herşey kendiliğinden gelişiyor. Ikınmam geldi ve gücümü verebildiğim kadar verdim doktor çok az kaldı dedi ve tekrar uzunca bir ıkınma. Veeeeeeeee oğlumun sesini duydum ama ıkınmayı kesemediğim için yırtığım oldu ve 10 civarı dikişim var . Doktor hemen oğlumu kucağıma verdi eşimde o an elimi tutuyordu zaten ağladık beraber ve o anın mutluluğuna verdik kendimizi. Hayallerimden daha güzeldi gerçekten. Allah bi şekilde yardım ediyor sakın korkmayın ve lütfen kendinize inanın. Yürümek squat ve ılık duş hem açılmaya hemde sancıları iyi karşılamaya yardım ediyor sakın yatmayın sancılarınız varken. Zaten ıkınma kısmı bence en kolay kısım. Hele bebek gelince ki rahatlığı size anlatamam yaşamanız lazım. En başından beri normal doğum istiyordum fakat sancılarım kendisi gelir diye beklemiştim ama nasibimde bunu yaşayıp görmek varmış. Allah herkesin yardımcısı olsun isteyen herkese kolay doğumlar nasip etsin. Şimdiden 5 günlük olduk bile 🤭😍❤️