91mer esmerella37 o zaman bugun günüm ve başla sekılde geldi yani Test yap bakalım ama negatif çıkarsa üzülme Dediğim gibi adetim ⅚ günü daha kesin oluyır Yada acile git kan ver :)
91mer 91mer test yaptım çift çizgi gördüm vs de bazı devlet hastamlerdeinde acıkde beta yapmıyorlar o yüzden birazda üşüttüm midem bulanıyor ama teste yaptım vs de :) o zaman bakıyorlar
esmerella37 91mer calısıyorum simdi iş yerindeyim beklıyım bakalım adetim gelicekmi bugun gelmezse yarın yaparım 🙏🏻😢 insallah yerlesmedir ya
91mer esmerella37 bırakma işte gene kalmış olmasan bile kullan onu dr diyor ki gebelik öncesi 3 ay içmelisin diyelim kalmadın yinede devam et içmeye diyorlar
esmerella37 91mer hımm ozamn devam edıyım adetlıykende ıcılır mı mıllet zararlı fılan demış ondan bıraktım folbiol kullnıyordm
91mer esmerella37 evet içilir ben içiyorum hiç öyle Bişeye denk gelmedim . Follibol ağır ama 5 mg o , onu dr önceki gebelikte sorun olanlara veriyorlar Maksimum Alman gereken 400 mg senin suan
Fyz- Kizlar az önce erken gebelik testi yaptım bqt 7 Aralık negatif çıktı bütün belirtileri ben psikolojik kendim mi uyduruyorum acaba ya kafayı yiyeceğim artık
2oglus Benimde 4 5 Aralık az önce test yaptım varla yok arası çizgi var gibi tam anlamadım beyaz çizgi yanında hafif pembelik var sanırım o da testin kendi çizgisi 😞 yine olmadı sanırım
Gul616161 Ben yapmadım test kızlar beklicem ama ne adet belirtisi var ne hamilelik. Normalde geöen ay göğüslerim kasıklarım ağrıyordu. Bu ay sadece karnım acıyor esneyince onun dışında hiçbirşey yok inşallah pozitiftir. Güne kadar beklicem olmazsam yapıcam gecikince
2oglus LyllyL ilk beş dakika da çıktı bu ama beyaz çizgi var yanında pembelik var sanki öyle gibi testi yapmadan önce öyle beyaz çizgi yoktu
LyllyL 2oglus var bence benim de daha önce bu şekilde olmuştu erken gebelik testinde daha net silik çıktı