kucukkalbimm Kızlar geçen gün doktor megnezyum yazdı ama tereddüt eettim kullansam mi diye siz kaçıncı haftalarda başladıniz daha 7+2haftayim ben
A_syma kucukkalbimm Tahlil yapip mi basladi ? Agriniz ,krampiniz mi cok. Erken yazmista ne sebeple yazdi birsey dedimi
280322- kucukkalbimm ben doğuma 1 hafta var halen kullaniyorum ama 12 13 lü haftlarda başladım diye hatırlıyorum
Bernnnaaaa kucukkalbimm ağrıların varsa vermiştir canım bende 14.jaftada başladım hala kullanıyorum 35+1 haftalık hamileyim bazen akşama kadar unutuyorum içmeyi hemen ağrılarım başlıyor magnezyum çok iyi geliyor
550637 kucukkalbimm ben 26. Haftadan sonra başladım. Bacak kramplarından dolayı yazmıştı. 36. Haftadayım bir sıkıntı yaşamadım. Tabi arada bir icmemezlik yaptım ama 🤭🙈
kucukkalbimm @“_aysenur8mikail__”#p2525363biraz aktif bı hayatım var kızımı her sabah okula birakip eve geliyorum sonra tekrar yürüyerek alıyorum falan derken her gün beni etkiledi herhalde belimde ağrılar ve adet sancısı gibi ağrılar oluştu ama şuan anladım ki yorgunluktan mis şuan geçti bende kullansam mi diye düşünüyorum ama bilmiyorum
550637 kucukkalbimm dayanabileceğin ağrılarsa ve tereddüt ediyorsan şimdiden başlama şahsi görüşüm. Doktor yazdıysa bir problem olacağını sanmıyorum ama ağrıların artarsa kendine işkence de etme derim 🤔 haftalar geçtikçe ağrılar, kramplar seni daha çok zorlayabilir 😕 geçmiş olsun 🌹
Bernnnaaaa kucukkalbimm doktor yazdıysa kullanılması lazım magnezyumun yan etkisi falan yokki daha rahat edersiniz
siyahinciii kucukkalbimm tereddüt etme kullan canım baş ağrısı migren ağrısı görmüyorsun ELHAMDULİLLAH
kucukkalbimm 550637 ah çok teşekkür ederim dayanilmayacak kadar kötü değil yoruldgum da geliyor genellikle ben tabi ilk haftalarda korktum herhalde birşey olur diye şuan rahatladim
siyahinciii kucukkalbimm kullan faydasını görürsün bak ben beta takibindeyim o zaman bile kullanıyorum sen düşün yine sen ortalarından hamileliğin 😔
Papatyaa_01 kucukkalbimm banada ilk öğrendiğimde aile hekimi vermişti 5.haftamda toz magnezyum, az içtim sonra bulantı yaptı içemedim, hap yazdı bu defada, onuda az kullandım. 12.haftamda kendi doktorum şuan kullanma dedi 16.haftamda tam kullanmaya başladım
550637 Karabiberimm ocean extramag 250 mg yazdı. Günde bir kez kullanıyorum. Toz şeklinde zaten ve suya karışınca meyveli soda gibi tadı var