Dilekdognn 81 kilo ile hamile olduğumu öğrendim, 32+4 teyim 88 kiloyum. Son 1.5 aydır beyaz ekmeği kestim, organik tam buğday ekmeği yiyorum. Hamileliğimin başından beri genelde 2 öğün olarak besleniyorum, öğleden sonra 2-3de meyve-kuruyemiş tüketiyorum ama her zaman değil. İlk 6 ay normalde ne yiyosam öyleydim. Bebişi hissettikten o büyüdükten sonra güzelce kahvaltı etmeye başladım, yumurtası peyniri vs. Akşam da ekmek aramıyorum. Canım istediğinde noodle da yedim, dürümde yedim, kilo almaya müsaitim ama çok aşırı kilo almadım. İnşallah veririz doğumdan sonra da hızlıca 🥲