Dilekdognn Arkadaslar 83 kilo ile hamile kaldigimi ogrendim şuan 5 aylık hamileyim 89 kilo oldum yapicak bişey yok iştahım açıktı normal doğum yapabilirmiyim ve doğumdan sonra çabuk kilo verebilirmiyim düşüncelerinizi paylaşabilirmisiniz ☺️❤️
edosvebebisi Dilekdognn bende 81 kiloda hamile kaldım şuan 26 günümüz var 104 kilo oldum doktor normal doğum yapabilirsin diyor bebek kanalda şuan bebeğinle alakalı bu durum
TeoMom Dilekdognn 101 kiloydum en son çok kilo aldım 77 ile hamile kalmıştım doktorum normal düşünüyor ama ben istemiyorum
Summerwine Dilekdognn 102.5 hamile kaldım 24+4 üm 115 oldum doktorum ve ben normal istiyorum son ay tabi netleşecek.Yaparsiniz büyük ihtimal
Dilekdognn edosvebebisi Anladım çok teşekkür ederim böyle yalnız olmadığımı bilmek güzel ☺️ rabbim sağlıkla bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ❤️☺️
Dilekdognn TeoMom aslinda bende normal doğumdan aşırı korkuyorum ilk gebeliğim ve okadar kötü şey duydum ki ne olcak bilmiyorum
Ayslpmk Dilekdognn normalden korna doğamızda yapımızda olan birşey kimsenin doğum hikayesini dinleme her kesin doğumu kendine özeldir kimi 3 saatte doğurur kimi 13 saatte bebeğin için biraz sancılara dayanabilirsen sonrasında daha rahat olursun Rabbim bi avazda kucağına almayı nasip etsin 😊
TeoMom Dilekdognn Ön yargılı olma canım benim başka durumlarım var ondan pek istemiyorum ama doktoruna güven hangisi senin için bebeğin için daha uygunsa öyle olur inşallah her iki doğumun da kolay ve zor yanları var dünyaya bir can getiriyoruz 🥰
Dilekdognn berceste5155 ya nasıl korudunuz kendinizi çunku ben önüme ne geliyorsa yiyorum tavsiye verebilirmisiniz ☺️
Dilekdognn Summerwine Anladım çok tesekkur ederim ❤️☺️ rabbim hayirli saglikli bir sekilde kucağımıza almayi nasip etsin ☺️
berceste5155 Dilekdognn özellikle kilo almamak için bir şey yapmadım ilk 5 ay hiç kilo almadım 6.ayda 5 kilo aldım bebeğime zararı dokunur diye abur cuburdan uzak durdum canım istediği zaman sadece tadımlık yedim yoğurt süt yumurta ceviz neredeyse her gün tükettim normal beslenme düzenine devam ettim hiç kısmadım hamilr olduğumu öğrendikten sonra doğumu kolaylaştırması için yürüyüşe başladım doğuma kadar devam ettim
esmaozdemir76 Dilekdognn bende kilolu hamile kaldım şuan 110 civariyim doktor normal doğum yapabileceğimi söyledi ebe kontrol etti çağın gayet müsait rahat doğum yapabileceğimi söyledi
Dilekdognn esmaozdemir76 Anladığım kadarıyla vücut ve bebekle alakalı bir durum çok teşekkür ederim içim rahatladı çok sağolun ☺️☺️
esmaozdemir76 Dilekdognn aynen bebeğin sağlığı yerindeyse mümkün olduğunca normal doğum yaptırıyorlar
Dilekdognn Ayslpmk Amin Allah razi olsun çok sağolun öyle tabiki işte heryerden bir laf duyunca insan bir merak ediyor ☺️☺️
Ayslpmk Dilekdognn Rabbim sizdende razı olsun işte başkasının tecrübesi sizi etkiler bunu kendinize yapmayın bi tavsiye doğru ıkınma tekniklerini araştırın doğumunuz kolay olsun 😊🤲🏻