Bernnnaaaa hanımefendi herkesin yaşı,vücudu,metobolizmasi,boyu farklı.Soruyu soran arkadasimizda ne yapabilirim demiş bende tavsiyemi verdim kendisi bilinçsiz yapmasın diye.Siz bir öneri sunmamissiniz ki sadece az kilo aldığımızı vurgulamissiniz.Onerinizi sunarsiniz o zaman bir işe yarar.Sukurler olsun kilomu da hep sağlıklı şeylerden aldım ki benim de bebeğiminde sağlığı yerinde.Boyumda uzun vücudum kaldırıyor siz beni,diğerlerini dert edineceginize ağlayarak kendinizi ve bebeğinizi soktugunuz stresi düşünün