baby3_ valla aferin beklemiyorum ama emin olun doktorlar daha ters bir şekilde söylüyor kilo konusunu. Benim doktorum kilo almayacaksın dedi dikkat edeceksin 20 kilo alıp 3 3,5 kilo çocuk doğurmanın ne anlamı var keyfi kilo alırsan doğuramazsın dedi. Kilo kolay alınan birşey ama hem anne hem bebek için fazla kilo iyi değil. Bunu anlatmaya çalışıyorum fazla duyar kasmayın üzülürmüş falan valla bizde yemesini bilirdik hamileyiz diye ama yasak koydu doktor ki her doktor bunu yapıyor ne deseydim ki aman ne güzel kilo almışsın falan mı doktoruna söylese daha fazla tepki alır