Benim de kimyasal 2 tane üst üste olunca doktor iki ay coraspin kullan dedi, ikinci ay hamile kaldım, hamile kalınca da iğneye başladık şuan 12+2 yız , iki tane öyle olunca genetik test yapıyorlar , iki tanesinse heterozigot çıktı , doğuma kadar kullanacağz iğneyi … İğne ile beraber coraspin ve progestan da kullanıyorum günde bir tane