mom1baby bende senin gibi aşırı korkuyordum doğumdan bundan 15 gün önce sezaryenle doğum yaptım ilk bebeğime, inan bana ne seni uyuşturmak için vurdukları iğneyi hissediyorsun nede başka bir acı o kadar güzel bir doğum anı oldu ki benim için, uyuşukluk geçtikten sonra da bu tamamen kişinin bünyesi ile alakalı ben doğumdan neredeyse 12 saat sonrasına kadar hiçbir ağrı kesici almadım dayanılmayacak gibi değildi çünkü benim için uyuşukluk ise doğumdan 2 saat sonra falan geçmişti, ilk ayağa kalkma ise yine benim için zor değildi çok şükür ilk bir kere yürünce açılıyorsun zaten .