Ben mayıs ayında oldum tutmadı, 2. İçin istedik 2 ay süre yani ara veriyorlar genel de 2 ay içerisinde hamile kalınıyor dedi doktor. Kardeşimin düğüne gittik aşılamaya da 2 ağustosa aldik, 1 ağustos da memleketten döndük aşılama için ben bekliyorum bekliyorum adet olmuyorum. Meğer hamileymisim ve yola cikicam diye adet belirtileri vardi bi sürü adet kesici ilac içmiştim. Simdi 22 haftalık hamileyim. Kafadan atmak gerektiğini ben bu şekilde yaşamış ve deneyimlemis oldum. Zeynep kamilde sadece yazılan ignelere ücret ödedim 300 kusur başka bi ödeme yapmadım.