Aygun1997 canım kişiden kişiye değişir mutlaka ama aşılamadan 6 gün sonra şiddetli göğüs hassasiyeti yaşadım adetime yaklaştıkça hassasiyet azaldı kasık ağrılarım başladı çok şiddetli adet sancıları çektim adet olmayı bekliyordum çünkü hiç umudum yoktu sonra birden grip oldum çok ağır ilerledi bende aşılamanın 12. Günü test yaptım negatifse ilaç içmek için birden ikinci çizgi çıktı ama asla umudum yoktu nasip kısmet inşallah isteyen herkese nasip olur🤲🏻