mihribanakin hayırlısı olsun inşallah benimde yaptıklarını hatırlıyorum kıvrandığımı hatırlıyorum ama acısı oldugunu biliyorum o an narkozdan tamamen atamadıgım için çok hatırlamıyorum acıkçası siz dogumdan sonra kendiniz masaj yapar gibi yapabilirsiniz aslında bir akram 30 gün önce dogum yaptı uyandıktan sonra kendisi ovup o kanın boşalmasını sagladı bende e bu sefer ki dogumum da iyi olursa kendim yapacağım