Hiçbir doğum şeklinin kolay bir yanı yok malesef. Bende spinal ile sezaryen yaptım evet karına bastırmak illa ki acı veriyor ama dayanilmicak bir acı değil çok sert gelirse rica edersin hemsireden masaj gibi yaparsa daha hafif olur. Sağlığın için yapılması şart çünkü Rahmi kontrol ediyorlar sonuçta kani cikartiyorlar