Nz27 merhaba cuma gunu normal dogum yaptim nihal ebeyi cok az gordum mesaisi bitmisti remziye ebe ve bitane daha esmer bir ebe vardi onlar ilgilendi benimle ama surekli yanimda kalmadilar sancilari tek basima karsiladim hep çömel topta hareket yap diyip gittiler :( Memnun kaldım tabi ama sizdeki gibi bir ilgi olmadı acıkcasi yine Allah razı olsun remziye ebe cok yoruldu dogum sirasinda bebek geri kacti uzun surdu biraz epidural aldim birde dayanamadim motive edilseydim hareket yaptirsalardi bana belki daha farkli olurdu gerek kalmazdi bilemiyorum hatice hanimdan yana sıkıntım olmadi hic zaten