Yagmurrr98 evet ücretsiz yapıyor daha önce kaybım oldu geç döllenmeyle ikiz gebelikte hem düşük hem dış gebelik geçirdim. O esnada kan uyuşmazlığın var mı diye sordu doktor evet var dedim vurulmuştu. Şimdiki için tekrar devlet has. Görüştüğümde isteğe bağlı kan uyuşmazlığı testi yapmadıklarını önce muayene edip duruma göre test isteyip ona göre ilacı vuracaklarını söylediler. Benim daha önceden sistemlerinde ilaç vurulduğumun bilgisi olmasına rağmen yapmadı devlet hastanesi. Mecbur özelde yaptırdım. İlk defa test yaptıracak olanların durumuyla alakalı prosedür nedir bilemiyorum