28.haftamda bende yaptırdım.özel hastaneye gidiyorum. Doktorum mor reçete yazdı eczacı odasına gidip aldım. 3 tl ödedim. Bazen ilaçlara fiyat farkı çıkıyor. O yüzden ödemelerde değişiklik oluyor bilginiz olsun. Gittiğiniz yere göre bazı hastanelerde de yapılıyor iğne. Doktorunuza sorup danışın bilgi verecektir zaten. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.