38.haftaya birkaç saatim kaldı 😅
Ben kanala indiğini hissetmemiştim. Baş aşağı olduğu için hickirigini alt bölgede hissediyor olabilirsiniz .
37 haftalikken doktor yuzunu gorememisti kanala girmiş demisti, sonrasında diyorlar ya göğüs altından 4 parmak boşluk olunca bebek kanala iner diye baktım gerçekten vardı. Ağrım ve akintim çok vardı belki onlar belirtisiydi bilmiyorum tam