Drysmsn bende olcuyordum diyetle 140 indim endokrinoloji doktoru çok yüksek dedi ve insüline başladım bugün açlık şekerimi asla düşüremedim en düşüğü 110 du
Toklugum da en fazla 160 çıkıyordu genelde 140 civarı bugün başladık insüline inşallah düzelir haftaniz erkense kesinlikle ihmal etmeyin ben randevu bulamadım diye gidemedim şimdi de bebeğim şeker yüzünden aşırı kilolu 3.4 hafta önde gidiyor 32+3 günlük ve bebek 2.500 kilo