symozdag murat bakacak tıpta çok iyiymiş bugun arkadaşımlada konuştum ona gidiyor ama bence riskli gebelikler için daha iyi muaynesi 400 müş,Önder ercanıda çok önerdiler bana ahmet kirecciyidi Ahmet beye gittim aslında memnun kaldım Güzel iyi sevecen bi doktor soru sorabiliyorsun rahatlıkla yanlız Önder ercanı daha yoğun duyuyorum değişssemmi sizce