Aysee6346 canım ben oraya özel gidiyodum doktorum sezeryanmı normalmi düsünyn diye sordu uygunsa normal isterim sizmi girceksinzi diye sordugumda yok o gün kö nbtciyse o girer dedi öyle seymi olur takibimi yapıp doguma baska biri girsin diyemi para bayılıyorum sinirlendm özel vatan hast. Önder ercana gittim hep takip etmesi hem yönlendirmesi cok iydi ama ben dogumuma girmesini istemedm ebe yaptrdı gayette iydi