[silindi] Hamileligin 10. Haftasindan sonra yapilan bir testtir. Bebegin genetigi ve genetik bozukluklari var mi detayli arastirir. Down sendromu, farkli sendromlari erken donemde %100e yakin bir sonuc verir. Ayni zamanda bebegin cinsiyet kromozomlarini da gorur. Benim yapacagim testin adi veragene testtir. Farkli testler de var bu tarz. Nifty, prenatalsafe gibi. Biraz pahalidir ama ben icimin rahat etmesi acisindan yapmak istedim. Sonucta dunyaya 1 ya da 2 defa cocuk getirecem. Neden en saglikli sekilde olmasin.