melisaugtr Nasılsınız anneler, hamilelik nasıl geçiyor? 😊 Biz 11+1 olduk bile ama bulantılarım, halsizliğim ve bel ağrım var ☹️
Bellabells melisaugtr 10+6 yıl bende.bulantı ve beraberinde getirdiği tüm olumsuzluklara direniyorum.ikili test için randevu aldınız mı ?
Eylulkelebegi 11+3′deyiz💕 ara ara kasık ve bel ağrım var, mide bulantısı olarak değil de koku hassasiyetim 8. Haftadan beri var hele kavrulmuş soğan kokusu.. off off🥲
Gulsum2308 Merhaba bizde 11+1 olduk bugün 🥰 bulantılı geçiyor malesef. Kızlarr sizin karnınızda şişlik oldu mu bebiş belli etmeye başladı mı kendini🙈 benim ilk gebeliğimde bu haftalarda karnım dümdüzdü şimdi bi belirginlik var 😊
melisaugtr Gulsum2308 Benim de çıktı biliyo musun 🙈 biraz kilom var evet ama bu farklı bildiğin göbeğim hatta bayaa çıktı ve dışarıdan fark ediliyor 😊
Eylulkelebegi @"Gulsum2308 ben normalde göbeği olan biriyim ama her gün bakıyorum sanki çıkmış gibi geliyor erken diye düşünüyorum ama bakmaktan da kendimi alamıyorum 😌
Gulsum2308 Eylulkelebegi ben çok zayıfım normalde, ama özellikle akşama doğru çıkıyor yemek yedikçe sanırım 😊
Gulsum2308 melisaugtr ben zayıfım aslında, sabah kalktığımda çok belirgin değil ama akşam doğru baya belirginleşiyor 🥰
Milazk Merhaba annişler bizde 10+2 olduk ben de bulantı yok ama ağız tadım ruh Halim özellikle ikindiden sonra çok değişiyor sürekli ağzım sulu sanki çok kötü 😔
melisaugtr Betulkayaa1 hiç bilmiyorum ki canım benim sabah öğlen daha yoğun oluyo genelde akşam bazen oluyo. Acaba yediklerin falan fazla mı geliyo ki bilemedim. Muayeneye gittiğin zaman doktoruna danış bir istersen
melisaugtr Gulsum2308 ben de pazartesi gidiyorum ama ikili test için emin değilim doktoruma danışıcam
Aspenya44 Selam kızlar 11+4. Haftadan selamlar . Şaka gibi ama 4. Çocuğuma hamileyim. Allah yardımcım olsun .
[silindi] Aspenya44 Allahim yardımcın olsun inşallah bende 3 uncu yolda simdi 12+2 yiz hayırla kucağımiza almak nasip olur inşallah